ABC-Handlu
Image default
Home » Blog » COVID-19 wpływa na kształtowanie nowych postaw i zachowań wśród ludzi.
HoReCa Wszystkie

COVID-19 wpływa na kształtowanie nowych postaw i zachowań wśród ludzi.

COVID-19 wpływa na kształtowanie nowych postaw i zachowań wśród ludzi. Wzrasta świadomość na temat zagrożeń dla zdrowia z powodu niewystarczającej higieny w miejscach publicznych – to wnioski z najnowszego badania dla Tork, marki firmy Essity. Sondaż przeprowadzony na czterech europejskich rynkach wykazał, że niemal 7 na 10 osób mniej chętnie korzysta z ogólnodostępnych toalet w porównaniu z czasem przed pandemią. 43% badanych twierdzi, że nie czuje się komfortowo w łazienkach wyposażonych w suszarki elektryczne.

Rosną oczekiwania wobec rozwiązań higienicznych w przestrzeniach publicznych. Według badania Tork na temat wpływu COVID-19 na postawy ludzi w zakresie przestrzegania higieny w miejscach ogólnodostępnych, 80% ankietowanych uważa, że utrzymanie jej wysokiego poziomu w toaletach ma kluczowe znaczenie dla ich bezpieczeństwa.

Zmieniają się preferencje dotyczące osuszania rąk. Coraz bardziej dbamy o naszą higienę. Według badania, 75% osób chciałoby, aby więcej obiektów oferowało ręczniki papierowe jako alternatywę dla suszarek. Badanie także pokazało, że w porównaniu z czasem przed pandemią o 37% wzrosła liczba osób, które wolą używać ręczników. Są one postrzegane jako bardziej higieniczne (według 80% respondentów), szybciej osuszają ręce (42%) i rozprzestrzeniają mniej bakterii w powietrzu (39%).

Brak ręczników papierowych w łazienkach może być kosztowny dla firm. Spośród ankietowanych 50% twierdzi, że rzadziej odwiedza miejsca, które ich nie oferują.

W obliczu pandemii COVID-19, firmy muszą sprostać nowym wymogom sanitarnym. Suszarki to rozwiązanie, które przestało wystarczać, ponieważ nie zapewnia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Odnotowujemy wzrost zapytań kierowników obiektów, którzy chcą zmienić je na ręczniki papierowe

mówi Alberto Cajiga, wiceprezes ds. marketingu, Essity Professional Hygiene.

W obiektach o zwiększonym reżimie sanitarnym, np.: zakładach przetwórstwa spożywczego i szpitalach, ręczniki papierowe od dawna są jedynym akceptowalnym rozwiązaniem do osuszania rąk.(1) Suszarki strumieniowe sprzyjają unoszeniu się w powietrzu kropel (2), co zwiększa ryzyko rozprzestrzeniania się bakterii w powietrzu. Co ważne, pocierając dłonie o ręcznik papierowy usuwa się z nich więcej bakterii niż stosując alternatywne formy osuszania. (3)

Zastosowanie rozwiązań, które zwiększają poczucie bezpieczeństwa użytkowników powinno stać się priorytetem dla zarządców obiektów chcących zachęcić gości do wizyty po zniesieniu restrykcji. Ignorowanie obaw użytkowników może okazać się po prostu zbyt kosztowne

podkreśla Cajiga.

O badaniu
Badanie zostało przeprowadzone 8-13 kwietnia 2020 roku przez United Minds we współpracy z CINT. Badaniem objęto cztery europejskie rynki: Niemcy, Francja, Hiszpania i Szwecja i wzięło w nim udział 4035 respondentów.

1 Source: Huang, C Mayo Clinic, 2011
2 Source: Margas E. et al, J Applied Microbiol, 2013
3 Source: Todd, J Food Prot, 2010

Dodatkowe informacje dla mediów:
A PRiori Communications, +48 570 774 727, office@apriori-communications.com

Marka Tork®

Marka Tork jest dostawcą profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny dla szerokiej gamy odbiorców: od restauracji, przez służbę drowia, biura i szkoły po przemysł. Na rozwiązania składają się dozowniki, ręczniki i papiery toaletowe, mydła, serwetki i czyściwa kuchenne oraz przemysłowe. Dzięki wiedzy eksperckiej, funkcjonalnym produktom i polityce zrównoważonego rozwoju Tork jest liderem w swojej branży. Należąca do Essity (wcześniej SCA) marka Tork dostarcza rozwiązania klientom w ponad 80 krajach. Szczegółowe informacje i aktualności o nowych produktach są dostępne na stronie www.tork.pl

Essity

Firma Essity to światowy lider branży higienicznej i ochrony zdrowia, stworzona do podnoszenia jakości życia poprzez dostarczanie niezbędnych na co dzień produktów i rozwiązań. Nazwa Essity pochodzi od słów „essentials” (podstawowe) i „necessities” (niezbędne). Nasz zrównoważony model prowadzenia działalności jest korzystny dla ludzi i przyrody. Produkty Essity są sprzedawane w około 150 krajach pod wiodącymi światowymi markami TENA i Tork oraz innymi silnymi markami, takimi jak Jobst, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda oraz Zewa. Firma Essity zatrudnia ok. 47 000 pracowników, a jej wartość sprzedaży netto w 2018 r. wyniosła ok. 118,5 mld koron szwedzkich (11,6 mld euro). Siedziba główna firmy mieści się w Sztokholmie (Szwecja). Firma jest notowana na sztokholmskiej giełdzie NASDAQ. Więcej informacji na www.essity.com.

Pozostałe artykuły: https://abc-handlu.pl/category/wszystkie/horeca/

Related posts

Koliba pod czarcim kopytem

ABC-Handlu

Krośnieńskie Huty Szkła “Krosno” S.A.

ABC-Handlu

Route66, droga z której się nie wraca

ABC-Handlu