ABC-Handlu
Home » Blog » Burger King wprowadza nuggetsy w wersji roślinnej
Artykuły spożywcze Wszystkie

Burger King wprowadza nuggetsy w wersji roślinnej

burger_king_tlo

Po entuzjastycznym przyjęciu Plant-based Whopper, Burger King® we współpracy z The Vegetarian Butcher powiększa swoją roślinną rodzinę o nuggetsy. Chrupiące na zewnątrz, delikatne i soczyste w środku można już od dziś zamawiać na wynos lub online we wszystkich restauracjach Burger King na terenie Polski.

Roślinne nuggetsy, podobnie jak te oryginalne z kurczaka, są chrupiące na zewnątrz, a delikatne i soczyste w środku. Złocista, panierka otacza delikatne nuggetsy na bazie soi, co daje wyjątkowe doznania smakowe. 

Nowa wege propozycja Burger King powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie gości, którzy dopytywali o kolejne roślinne opcje w menu restauracji. Plant-based nuggetsy to smaczna alternatywa dla wszystkich, zwłaszcza dla tych którzy chcieliby zastąpić mięso zwierzęce, nie rezygnując przy tym z niezrównanego smaku kultowych nuggetsów z kurczaka. 

Innowacyjność jest jednym z najważniejszych zobowiązań Burger King® wobec gości. Marka nie od dziś odpowiada na konsumenckie trendy, zapewniając w menu opcje, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom gości. Jednocześnie nie zaprzestaje pracy nad rozwojem oferty opartej na roślinach. – W Burger King® zawsze stawiamy naszych gości na pierwszym miejscu i stale szukamy możliwości zapewnienia im nowych smacznych alternatyw – podkreśla Zuzanna Kilar, brand manager Burger Burger King® Polska. – Dlatego od dziś mamy szczególną przyjemność zaproponować naszym gościom restauracji BK w Polsce nuggetsy na bazie roślin. Ci, którzy mieli możliwość ich spróbowania i porównania z tymi z kurczaka, uważają, że są równie pyszne. Naprawdę warto to sprawdzić! – dodaje. 

Recepturę nowych roślinnych nuggetsów, podobnie jak Plant-based Whopper, Burger King opracował z uznaną marką The Vegetarian Butcher, która od lat pracuje nad roślinnymi zamiennikami mięsa. – Cieszymy się, że możemy rozszerzyć współpracę z naszymi kolegami z Burger King® i razem stworzyliśmy produkt, który z pewnością goście tej sieci pokochają – mówi Hugo Verkuil, dyrektor generalny firmy The Vegetarian Butcher. – Nuggetsy są miękkie i soczyste w środku, chrupiące i złociste na zewnątrz. To pyszna roślinna alternatywa dla wszystkich, którzy chcą ograniczyć spożycie mięsa zwierzęcego – dodaje. 

Nowa pozycja w menu Króla Burgerów wzmocni alternatywy oparte na roślinach i będzie występowała obok ikonicznych ofert Burger King®, takich jak grillowany w ogniu Whopper®, albo jako alternatywa lub dodatek. 

Nowość Burger King wspiera kampania w social mediach, którą przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt. W ramach działań, zaplanowano m.in. ciekawe aktywacje konsumenckie dla wielbicieli zielonych smaków


Burger King

Założona w 1954 roku marka Burger King jest drugą co do wielkości siecią fast food na świecie. Jej sztandarowym produktem jest Whopper. Obecnie ma ponad 18 800 restauracji w ponad 100 krajach – w Polsce działają w sumie 65. Prawie 100 procent restauracji Burger King należy do niezależnych franczyzobiorców, a wielu z nich prowadzi rodzinny biznes od dziesięcioleci. Więcej – bk.com.

The Vegetarian Butcher

Natomiast The Vegetarian Butcher założył Jaap Korteweg, rolnik od dziewięciu pokoleń i prawdziwy miłośnik mięsa, który ze względu na epidemię świńskiej grypy, zdecydował się przejść na wegetarianizm. Firmę uruchomił, by zaspokoić własne zapotrzebowanie na wysokiej jakości “mięsne” produkty pochodzenia roślinnego. Wraz z grupą pasjonatów, ma ambicję zostać największą dostawcą bezmięsnych zamienników na świecie. TVB oferuje szeroką gamę produktów, by miłośnicy mięsa nie musieli drastycznie rezygnować ze swoich przyzwyczajeń. Obecnie produkuje białka pochodzenia roślinnego, które konkurują z mięsem zwierzęcym pod względem smaku, konsystencji i wartości odżywczych. Ich jakość doceniły już uznane międzynarodowe autorytety, w tym jury złożone z rzeźników, dziennikarzy kulinarnych i gwiazd Michelin. Produkty TVB sprzedawane przez 4 tys. partnerów w 17 krajach. Więcej informacji www.TheVegetarianButcher.com

Related posts

Lactima: Serowe inspiracje dla Ciebie

ABC-Handlu

Drożyzna nadal bije ze sklepowych półek. W lipcu ceny poszły w górę średnio o ponad 18 proc. rdr.

ABC-Handlu

Esencje zapachowe MATTIK

ABC-Handlu