ABC-Handlu
Home » Blog » Marki własne w rękach Greek Trade
Artykuły spożywcze Wszystkie

Marki własne w rękach Greek Trade

Sukces marek własnych, produkowanych przez Greek Trade z roku na rok rośnie. Według danych Nielsena w ubiegłym roku Polacy wydali na produkty sygnowane markami własnymi, w kategorii produktów spożywczych, aż 30,56 mld zł, czyli o 4,9% więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, że marki własne odpowiadają za ponad 20 proc. wartości sprzedaży FMCG w Polsce i stają się coraz bardziej popularne.

Według danych Nielsena w ubiegłym roku Polacy wydali na produkty sygnowane markami własnymi, w kategorii produktów spożywczych, aż 30,56 mld zł, czyli o 4,9% więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, że marki własne odpowiadają za ponad 20 proc. wartości sprzedaży FMCG w Polsce i stają się coraz bardziej popularne. Greek Trade, oprócz własnych linii produktowych, oferuje również produkcję marek własnych, zleconą przez największe sieci handlowe. W ich ramach znajduje się kilkaset produktów w różnych kategoriach, kupowanych przez miliony Polaków.

– Tworzenie marek własnych – stanowi dla Firmy bardzo ważne zadanie, nie mniej ważne niż przygotowanie własnych, firmowych produktów – mówi Katarzyna Klimczak, Dyrektor Handlowy  Greek Trade 

Od lat specjalizujemy  się w produkcji marek własnych. Wśród naszych stałych klientów znajdują się największe sieci handlowe w Polsce i za granicą. Śledzimy trendy rynkowe, aby spełniać rosnące oczekiwania naszych Klientów. Oferujemy kompleksowość usługi, od stworzenia nazwy produktu, zaprojektowania opakowania, po jego produkcję.  Profesjonalizm i wysoka jakość wykonania, wynikają z ponad 29-letniego doświadczenia i są gwarancją sukcesu. Codziennie wykorzystujemy naszą wiedzę i najnowsze technologie, które łączymy z zaangażowaniem i innowacyjnością, tworząc produkt.   Zespół  specjalistów czuwa nad projektem na każdym etapie jego realizowania – dodaje Klimczak.

Greek Trade obsługuje sieci zarówno w kwestii produkcji, konfekcji, jak i importu produktów w markach własnych.

Dyskonty odpowiadają obecnie za około jedną trzecią sprzedaży FMCG w Polsce, ale w przypadku marek własnych ich udział przekracza aż 80 proc. Warto podkreślić, że aż 44 proc. Polaków deklaruje zakup produktów pod markami własnymi. Siedem lat temu twierdziła tak tylko jedna trzecia z nich.

Atutem Greek Trade, oprócz ugruntowanej pozycji na rynku, jest nowoczesny park maszynowy znajdujący się w centralnej Polsce oraz certyfikaty poświadczające rzetelność, wartość i sposób działania firmy. To one są gwarantem jakości produktów.  Paczkujemy bakalie, ziarna, pestki, produkujemy przetwory warzywne, owocowe, zgodnie z recepturami własnymi, jak również naszych klientów. 

Greek Trade Sp. z.o.o powstała w 1992 roku. Posiada własny Zakład Produkcyjny oraz Centrum Logistyczne. Produkuje pod markami własnymi: Helcom, Helcom Naturalnie, Helios, Helcom Premium, Biooaza, Orient Taste, Athina, Barri, Querico, 4tea, , Helios, Bite the World. Zaopatruje sieci handlowe, hurtownie, cukiernie, piekarnie, lodziarnie, zakłady cukiernicze, zakłady przetwórstwa owocowo-warzywnego  w kraju i za granicą. Posiada certyfikaty: BRC, AEO, FDA. Importuje produkty z całego świata, sygnowane jej markami i markami własnymi klientów firmy. 


Kontakt:

GREEK TRADE SP. Z O.O.
ul. Tadeusza Śliwiaka 14, 30-797 Kraków
sieci@greektrade.com.pl 
www.greektrade.com.pl/

Related posts

Virtu – dania gotowe, które ułatwiają życie

ABC-Handlu

Sophie for kids: Artykuły dla niemowląt/dzieci

ABC-Handlu

Nowa Platforma B2B Fanex już dostępna

ABC-Handlu

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort użytkowania. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Zgoda Czytaj więcej

Polityka prywatności i plików cookie