ABC-Handlu
Home » Blog » Nowe rozdanie na ostatniej mili – Stuart wjeżdża do Warszawy
Przemysł i Technologia Wszystkie

Nowe rozdanie na ostatniej mili – Stuart wjeżdża do Warszawy

Warszawa, 27 października – Stuart, francuska firma wchodząca w skład Grupy DPD, rozpoczyna działalność w stolicy Polski. Jej celem jest zapewnienie firmom wyjątkowych usług kurierskich oraz wsparcie przedsiębiorstw w gwarancji najwyższej jakości obsługi klienta. Stuart świadczy szybkie dostawy nie tylko dla restauracji i sektora spożywczego, ale także handlu detalicznego i e-commerce – wszystko na wyciągnięcie ręki klienta dzięki innowacyjnej technologii i ekologicznej flocie, idealnie dopasowanej do ery „on-demand”. Oferując usługi w Warszawie, Stuart planuje podwoić wolumen dostaw w ciągu pierwszych 3 miesięcy.

Podróż Stuarta po Polsce rozpoczęła się we wrześniu ubiegłego roku, od udanego startu w Toruniu i Szczecinie, gdzie firma współpracuje ze spółką AmRest (KFC, Pizza Hut, Burger King) oraz zrealizowała pilotaże z lokalnymi sklepami w segmencie detalicznym i spożywczym. Wśród najnowszych partnerów Stuarta znajdują się również Sphinx, North Food oraz sieć dark stores Rebel Tang. 

Co więcej, do międzynarodowych klientów Stuarta korzystających z usług w Wielkiej Brytanii, Francji, Portugalii i Hiszpanii należą między innymi Zara, Leroy Merlin, Ikea, Decathlon, McDonald’s, Carrefour czy Nespresso – wszystko dzięki ofercie usług dostosowanych do dostarczania artykułów premium, wielkogabarytowych oraz świeżych.

Obsługa klienta na ostatniej mili jest przedłużeniem wizerunku marki, a jej jakość elementem wymagającym odpowiedniej kontroli firm. Dlatego potrzebują one zaufanego partnera, który pomoże im zapewnić odpowiednie doświadczenie na tym kluczowym odcinku, przenosząc przyjemność z otrzymywania paczki o krok dalej. Wszystko to nabiera jeszcze większego znaczenia w świetle rosnącej popularności modelu omnichannel q-commerce i nowej mobilności, gdzie funkcje takie jak dostawa ze sklepu, z podmiejskiego hubu, czy ekspresowa obsługa zwrotów nie powinny być opcją, ale standardem, by skutecznie odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby klientów”

– komentuje Agnieszka Majewska, General Manager PL w Stuart.

Wraz ze wzrostem liczby przesyłek dostarczanych tego samego i następnego dnia, dostawa stała się kluczowym czynnikiem różnicującym doświadczenia zakupowe w erze omnichannel, co ma duży wpływ na pozyskanie, utrzymanie i satysfakcję konsumentów. Nawet 58% konsumentów na całym świecie zdecydowałoby się na zakup towarów w konkretnym e-sklepie, właśnie ze względu na opcje dostawy. Co więcej 87% kupujących jest bardziej skłonnych do ponownych zakupów u sprzedawcy po pozytywnych doświadczeniach z dostawą1. Przejściu w kierunku wspólnego systemu logistycznego musi towarzyszyć rozwój inteligentnych technologii, takich jak geo-lokalizacja floty wraz z innowacyjną infrastrukturą. Sieć połączonych w ten sposób zasobów pomaga zaspokoić rosnący popyt na usługi poprzez bardziej równomierny podział kurierów i wybór odpowiedniej metody dostawy w czasie rzeczywistym.

stuart zdj1

Ekosystem usprawniający ostatnią milę

Misją firmy Stuart jest tworzenie logistyki dla zrównoważonego świata, aby pomóc miastom w zmniejszeniu zatłoczenia i zanieczyszczenia, przy jednoczesnej poprawie komfortu życia. Dlatego obecnie 60% floty Stuart, składającej się z rowerów, rowerów cargo, motorowerów i vanów jest przyjazne dla środowiska. Co więcej, do końca 2022 roku Stuart planuje podwoić liczbę przesyłek realizowanych eko-flotą.

Firma opracowała 3 produkty – aplikację mobilną, aplikację internetową oraz API e-commerce dla firm ze wszystkich branż – restauracji, sklepów spożywczych, handlu detalicznego, ale także e-commerce – aby korzystać z platformy dostawczej i zamawiać szybkie, wygodne dostawy na żądanie. Średni czas odbioru wynosi 10 minut, a zarówno firmy, jak i ich końcowi klienci mogą śledzić przesyłki w dowolnym momencie, od odbioru do dostarczenia. Jeśli chodzi o dostawy żywności, Stuart nie pobiera żadnych dodatkowych prowizji, co oznacza, że firmy płacą jedynie za transport zamówienia. Dlatego też, pomimo silnej konkurencji, Stuart wciąż otrzymuje wiele zapytań ofertowych od restauracji i jest zdeterminowany, aby pomóc firmom z sektora F&B rozwinąć się jeszcze bardziej. W Warszawie firma będzie początkowo działać w centrum miasta i na Mokotowie, w godzinach 8-24, przez cały rok. Stuart planuje podwoić wolumen dostaw już w ciągu pierwszych 3 miesięcy świadczenia usług.

Efektem działań spółki jest wydajna, niezawodna i ekologiczna usługa, która pomoże przedsiębiorstwom sprostać rosnącym wymaganiom klientów poprzez zapewnienie szybkich i wygodnych dostaw na żądanie.


O STUART

Stuart to firma technologiczno-logistyczna, która zrewolucjonizowała dostawy miejskie od momentu jej założenia w Paryżu w 2015 roku. Zaangażowany w dostarczanie logistyki dla zrównoważonego świata, Stuart łączy firmy każdej wielkości z wyszkolonymi kurierami, aby zaoferować wiodącą w branży dostawę zbudowaną na precyzji, szybkości i elastyczności. Jest to zasilane przez innowacyjną technologię logistyczną i wiedzę operacyjną, która pozwala globalnym sprzedawcom i lokalnym firmom zaspokoić potrzeby swoich klientów w zakresie dostaw na żądanie, tego samego i następnego dnia. Obecnie Stuart realizuje miliony dostaw miesięcznie w ponad 100 miastach w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Portugalii i Polsce. Stuart jest spółką należącą do Grupy DPD. Dowiedz się więcej na www.stuart.com/pl

1 The Delivery options benchmark, Metapack 2019

https://abc-handlu.pl/category/wszystkie/

Related posts

Pacynki z wesołą duszą

ABC-Handlu

Burger King wprowadza nuggetsy w wersji roślinnej

ABC-Handlu

HOL-SER: Oryginalne, szlachetne sery holenderskie

ABC-Handlu

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort użytkowania. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Zgoda Czytaj więcej

Polityka prywatności i plików cookie